dinsdag 13 juni 2017

Fotoboek

Hoi Allemaal.

Vandaag laat ik jullie een kaart/ foto creatie zien.
Ik heb laatst een leuk papier blok in strand thema gekocht bij de action. Daar ben ik erg enthousiast mee bezig. Het is een thema waar ik erg van hou . Ik heb dan ook al meerderen creaties met dit papier gemaakt.Dus zal jullie daar de aankomende weken regelmatig mee lastig vallen. hihihi
Sorry al vast.
Tevens ben ik mijn familie en vrienden aan het vragen of als ze bij de action komen willen kijken of ze nog een blokje voor me kunnen vinden.

Ik ben deze keer met een foto van de kinderen aan de slag geweest voor in hun foto boek.
We zijn dol op het strand en dan vooral schelpen zoeken. Dat is ze hier aan het doen. Zoals je aan haar kleding kan zien was het niet zo'n heel warm weer maar dat maakt ons niet uit.
Op het strand komen we helemaal tot rust.
Helaas gaan we alleen niet zo vaak om dat het 2 uur rijden is. Maar als we er dan zijn genieten we dubbel.




Ik ga nu snel al mijn boterhammen smeren en vroeg eten want ik ga dadelijk met de klas van Sanne mee. We hebben een stadswandeling door ons dorp/ stad omdat ons stadhuis 400 jaar bestaat.
Ben nog wel een beetje duf van gisteren. Gisteravond naar de open dag van de opleiding audicien geweest voor William. Nu moeten we nog een leerling plek vinden en dan kan hij in september starten.
Als jullie een plekje weten hoor ik het graag.

Creatieve groetje
Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
http://2sistersontheblog.blogspot.nl/2017/06/challenge-4.html

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje voor onze challenge, dank je wel!
    En veel plezier vandaag.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook van strand/maritiem kaarten. Deze is ook erg mooi.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan Lonneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Lonneke,
    wat leuk dat ik je gevonden heb! En ik ben ook meteen volger bij jou geworden. Leuk! Je LO is super. Gaaf dat papier bij de foto. Ik ben benieuwd, hoor, wat je allemaal met dat blok hebt gemaakt en aan het maken bent...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke